ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідуюча ДНЗ №39
______С.В.Матвійчук
План проведення
Тижня безпеки дорожнього руху
в ДНЗ №39 «Котигорошко»
з 11.11.19 по 15.11.19
Дата |
Тема дня |
Форми роботи з дітьми |
|
Ранньо-молодший вік |
Середньо - старший вік |
||
11.11.19 |
«Транспорт. Його роль в житті людини» |
Читання оповідань Н.Красоткіної «Казки про транспорт»; Д/г «Склади автомобіль», «На чому подорожуємо»; Р/г «Горобчики і автомобіль»; Заняття «Транспорт буває різним»; СХД «Наклей деталі від автомобіля». |
Заняття "Транспорт та його роль в житті дитини»; Д/гра «Збери світлофор» Читання вірша А.Північного «Світлофор»; Р/г"Червоний,жовтий,зелений», «Кольорові автомобілі»; СРГ «Водії», «Автобус»…; Спостереження за проїжджаючим транспортом; Бесіда «Яким буває транспорт», «Культура поведінки в громадському транспорті». Робота з батьками: Папка пересувка «Дорожній рух»
|
12.11.19 |
«Ми пішоходи» |
Заняття «Переходимо вулицю обережно»; Р/г «Кольорові автомобілі»; Д/г«Озирнись по сторонах»; Моделювання ситуації «Перейди через дорогу за мамою»; Читання твору В.Кожевникова «Пішоходові – малюку»; Заучування вірша В.Шуваєвої «Маленькі мандрівники»(на закріплення правил переходу через дорогу»; Р/г "Кольорові автомобілі»; Спостереження за перехожими. Робота з батьками «Чи легко навчити дитину правильно вести себе на дорозі?» Бесіда «Як убезпечити дитину на дорозі |
Заняття: «Безпека на дорозі»; Р/г «Червоний, жовтий, зелений»; СРГ: «Шофери»; Складання творчої розповіді «Якщо б всі знаки переплуталися?».
Робота з батьками Папка-пересувка «Дотримуйтесь правил дорожнього руху». |
13.11.19 |
«Світлофорова наука» |
Комплексне заняття «Наш друг та помічник Світлофор»; Д/г «Світлофор – пішохід», «Світлофор наш добрий друг»..; Читання віршів – загадок «Школа світлофора Моргайка»; Р/г «Перехрестя», «Три сигнали світлофора». Робота з батьками Книга – ширма «Вивчаємо правила дорожнього руху» |
Заняття «В гостях у Світлофора Моргайки»; Д/г «Полагодь знак», «Збери світлофор»; Розбір ситуацій «Червоне світло застало посеред дороги»; Перегляд презентації «Правила пішоходів»; СРГ «Автобус»; Малювання транспорту на асфальті. Робота з батьками Консультація : «Абетка пішоходів» |
14.11.19 |
«Правила дорожнього руху» |
Моделювання ситуації «Переходимо вулицю»; Д/г «Знайди автомобіль за описом». Робота з батьками консультація «Як подбати про безпеку дітей на дорозі?» |
СРГ «Школа дорожніх наук»; Малювання «Дорожній рух»; Перегляд мультфільму Уроки тітоньки сови «Правила дорожнього руху». Робота з батьками : консультація «Як подбати про безпеку дітей на дорозі?»
|
15.11.19 |
«Дорожні знаки» |
Д/г «Зберемо знаки»; спостереження за знаками біля дитячого садка; Заняття «Правила дорожні знати кожному годиться» |
Заняття «Дорожні знаки – азбука для водіїв та пішоходів», малювання «Дорожні знаки»; Бесіда: «Дорожні знаки»; Д/г «Назви знак»; Р/г «Водії і пішоходи»; Розбір ілюстрацій «Небезпечні ситуації на дорозі»; СРГ «Подорож по місту»; Читання оповідання С. Носова «Автомобіль».
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідуюча ДНЗ №39
______С.В.Матвійчук
План проведення тижня безпеки життєдіяльності дитини
в ДНЗ №39
з 18 по 22 листопада 2019року
І ДЕНЬ ДИТИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ |
|
||||||||||||||||
Ранньо-Молодша група |
Середня група |
Старша група |
|
||||||||||||||
І половина |
- Бесіда з дітьми про рідну домівку, про членів їхніх родин; - Заняття «Свої та чужі». Роз’яснення правил спілкування з близькими та чужими людьми. - Читання казки С.Маршака «Казка про неслухняне мишеня». |
- Психологічна гра «Ланцюжок компліментів для рідних людей»; - Бесіда за змістом відомих художніх творів («Троє поросят», «Колобок»). - Рухливі ігри «Пташка і кіт», «Зайці і Вовк». - Читання казки «Котик і Півник». - Заняття «Свої та чужі». |
- Спостереження за незнайомими перехожими біля дитячого садка (Як їх можна назвати? Чи можна зрозуміти наміри цих людей за їхнім зовнішнім виглядом?). - Моделювання ситуації «Чужий дзвонить у двері»; - Заняття «Увага незнайомці»; - Рухлива гра «Хитра лисиця». |
|
|||||||||||||
Прогулянка |
- Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити правила поведінки дитини, коли вона сама вдома; - Дидактична гра «Мій телефонний довідник» (101, 102, 103, 104); - Рухлива гра «Горобчики і кіт», «Кіт і миші». |
- Дидактична гра «З ким можна спілкуватися, а з ким ні»; - Сюжетно-рольова гра «Магазин», закріпити знання правил ввічливого і обачного спілкування з незнайомцями. |
- Дидактичні ігри «Свої – чужі», «Який, яка, яке, які?», закріпити знання правил безпечної поведінки. - Спостереження за поведінкою дітей середньої групи, як граються. Моделювання ситуації «Можна – не можна». |
|
|||||||||||||
ІІ половина дня |
- Психогімнастика «Усміхнемося мамі»; - Перегляд казки «Колобок», інсценованої дітьми старшої групи, складання разом з дітьми позитивної кінцівки казки; - Малювання малюнків за сюжетом казки «Колобок». |
- Психогімнастика «Мовчазна розмова»; - Читання казки «Червона шапочка», обговорення її змісту; - Розв’язання проблемної ситуації «Катруся їде в гості», закріпити правила поведінки з незнайомими людьми. |
- Театралізована діяльність «Котик і Півник»; - Гра-тренінг «Телефонна розмова»; - Індивідуальна робота: обговорення з дітьми прислів’я «З добрим дружи, а лихого стережись»; - Дидактична гра « Добро – зло». |
|
|||||||||||||
|
ІІ ДЕНЬ ДИТИНА ВДОМА |
||||||||||||||||
|
Час проведення |
Ранньо-Молодша група |
Середня група |
Старша група |
|||||||||||||
|
І половина дня |
- Бесіда про небезпечні предмети, які є на кухні; - Дидактична гра «Відгадай за описом» (електроприлади); - Бесіда з дітьми про предмети в групі, якими не можна гратися; - Заняття «Електричні помічники вдома»; - Зображувальна діяльність «Мої улюблені іграшки». |
- Бесіда на тему «Мийні засоби всякі – це не іграшки малятам»; - Дидактична гра «Знайди речі, які можуть становити небезпеку»; - Екскурсія-огляд пральні. - Сюжетна гра «Приберемо ляльку Машу» (прання лялькового одягу); - Заняття «Часом гра не доводить до добра». |
- Бесіда про правила безпечного користування механічними та електричними побутовими приладами, медикаментами; - Екскурсія-огляд до пральні. Ознайомлення зі специфічним обладнанням, акцентування уваги на важливості дотримання правил техніки безпеки при його використанні; - Дидактична гра «Що можна, а що ні», закріплення правил обережної поведінки в домашньому побуті. |
|||||||||||||
|
Прогулянка |
- Огляд майданчика. Звернути увагу дітей на небезпечні місця; - Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити знання про безпечне використання побутових приладів; - Дидактична гра «Чим можна гратися на прогулянці, а чим ні». |
- Дидактична гра «Хороші і погані іграшки»; - Моделювання ситуацій «Гра на балконі, на вікні»; - Малювання на асфальті «Пожежна машина»; - Рухливі ігри «Цілься краще», «Кеглі». |
- Екскурсія-огляд території ДНЗ. Перевірити чи немає небезпечних предметів; - Сюжетно-рольова гра «Діти захворіли», закріпити знання користування домашньою аптечкою (тільки в присутності дорослих); - Ігри-естафети «Швидка допомога», «Рятівники поспішають на допомогу». |
|||||||||||||
|
ІІ половина дня |
-Читання віршів, відгадування загадок про електропобутові прилади; - Дидактична гра «Безпечні та небезпечні розваги маленьких звірят»; - Розглядання малюнків із зображенням пожежного транспорту та дії пожежників; |
- Театральна вистава «Кицькин дім»; - Дидактична гра «Хто з дітей чинить неправильно»; - Дидактична гра «Що кому потрібно для роботи»; - Конструювання електроприладів з будівельного матеріалу. |
- Розфарбовування схематичних малюнків із зображенням небезпечних побутових приладів; - Сюжетно-рольова гра «Школа екстремальних ситуацій»; - Моделювання ситуації «Сам удома»; - Закріпити номера телефонів потрібних в надзвичайних ситуаціях. |
|||||||||||||
|
ІІІ ДЕНЬ ДИТИНА І ПРИРОДА |
||||||||||||||||
|
Час проведення |
Ранньо-Молодша група |
Середня група |
Старша група |
|||||||||||||
|
І половина дня |
- Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку», закріпити знання про сезонний одяг; - Вивчення заклички «Іди, іди, дощику»; - Спостереження за станом погоди, що може бути небезпечним? - Читання віршів про природу лісу; - Розгляд малюнків про мешканців водойм. |
- Бесіда «Чиста вода – здорове життя»; - Досліди з водою та повітрям; - Розгляд картин відомих художників з зображенням природних явищ, бесіда за їх змістом; - Оглянути календар природи в групі, зробити висновки. |
- Бесіда «Як зберегти чисте повітря на планеті»; - Розповідь вихователя «Обережно: гроза, буревій»; - Вправа: «Придумай іншу казку. Що було б, якби герої знали правила поведінки в лісі» («Червона Шапочка», «Колобок», «Пан Коцький»). |
|||||||||||||
|
Прогулянка |
- Малювання: «Веселий дощик»; - Ігри з повітрям і водою; -Заняття на тему: «Щоб здоровим бути, треба загартовуватися»; - Дидактична гра: «Допоможемо Незнайці» (вибрати місця біля водойм, де можна безпечно гратися). |
- Бесіда на тему: «Лікарські рослини», розглянути зображення; - Дидактична гра: «У повітрі, воді та на суходолі»; - Малювання: «Весняний день» (явища природи). |
- Бесіда на тему «Усі ми природі друзі»; - Дослідницька діяльність «Визначення сили вітру» (вітрячки, смужки паперу, стрічки); - Рухливі ігри «Шпаки», «Відгадай чий голосок»; - Заняття на тему: «Щоб бути здоровим…» |
|||||||||||||
|
ІІ половина дня |
- Бесіда за картиною «На прогулянку до озера», ознайомити дітей з правилами поведінки біля води, вчити, що треба охороняти водойми: не кидати сміття; - Дидактична гра: «Хто де живе» (мешканці водойм). |
- Зображувальна діяльність «У природи немає поганої погоди» (природні явища, обговорити, коли вони можуть бути небезпечними); - Бесіда: «Хто робить правильно, хто ні»; - Пам’ятка: «Правила поведінки в лісі». |
- Гра за ТРВЗ «Що було б, якби…» (не було б сонечка, не було б вітру, постійно йшов дощ…); - Природоохоронна бесіда «Щоб я зробив, щоб наш садок був кращий»; - Рухливо-творча гра «Рятувальники». |
|||||||||||||
|
ІV ДЕНЬ ДИТИНА І ВУЛИЦЯ |
||||||||||||||||
|
Час проведення |
Ранньо-Молодша група |
Середня група |
Старша група |
|||||||||||||
|
І половина дня |
- Спостереження за легковими та вантажними автомобілями, які рухаються біля території дитячого садка; - Розглядання непередбачуваних ситуацій зі звірятами на дорозі за серією картин «Азбука дорожнього руху»; - Рухлива гра «Горобчики і автомобілі»; - Заняття «У гості до бабусі», закріпити правила безпечної поведінки в громадському транспорті. |
- Спостереження за транспортом спеціального призначення, що рухається поблизу території закладу; - Заняття «Світлофор та зебра – наші помічники»; - Сюжетно-рольова гра «Водії»; - Дидактична гра «Куди їдуть машини»; - Настільна гра «Назви знак»; - Рухлива гра «Пішоходи і машини». |
- Бесіда на тему «Як ми їхали з батьками»; - Заняття «Дорожні знаки – азбука для водіїв і пішоходів»; - Ігри на майданчику дорожнього руху; - Вирішення проблемних ситуацій, які можуть трапитися на дорозі; - Рухлива гра «Кольорові автомобілі». |
|||||||||||||
|
Прогулянка |
- Ігрова ситуація «Пішохідний перехід»; - Розповідь вихователя про правила дорожнього руху «По дорозі – з дорослим за руку»; - Проблемна ситуація «Лялька загубилася»; - Дидактична гра «Хто як рухається». |
- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріплення правил поведінки водіїв і пішоходів; - Сюжетно-рольова гра «Наша вулиця»; - Дидактична гра «Знайди колір світлофора». |
- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріпити види транспорту; - Рухлива гра «Стій! Увага! Рушай!»; - Сюжетно-рольові ігри «Залізничний вокзал», «Аеропорт». |
|||||||||||||
|
ІІ половина дня |
- Читання творів М. Познанської «Світлофор», Л.Яковенко «Ми граємо»; - Самостійна художня діяльність: малювання світлофора; - Настільні ігри «Склади дорогу», «Куди їде автомобіль»; - Тренінг «Перейди правильно дорогу»; - Конструктивні ігри «Гараж», «Дороги». |
- Читання твору С.Маршака «Світлофор»; - Креативна діяльність «Автомобіль майбутнього», малювання; - Рухливі ігри «Пішоходи і автомобілі», «Горобчики і автомобілі»; - Психогімнастика «Звуки дороги». |
Читання творів В.Клименка «Хто найважливіший на вулиці»; - Самостійна художня діяльність «Безпека на дорозі», оформлення виставки малюнків; - Брейн-ринг «Діти і вулиця»; - Сюжетно-рольова гра «Подорож». |
|||||||||||||
|
V ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ |
||||||||||||||||
|
Час проведення |
Ранньо-Молодша група |
Середня група |
Старша група |
|||||||||||||
|
І половина дня |
- Дидактичні ігри « У саду чи на городі», «Відгадай на дотик»; - Сюжетно-рольова гра «Овочевий ринок»; - Ліплення «Смачні та корисні фрукти»; - Закріплення правил миття рук та обличчя у повсякденні; - Читання вірша Г Бойка «Здоровим будь». |
- Розповідь вихователя про користь овочів, фруктів та правила їх вживання; - Дидактична гра « Відгадай за смаком»; Сюжетно-рольова гра «кухарі»; - Заняття «Вітаємо мило духмяне і рушничок полотняний; - Читання оповідання Д.Орлової «П’ять справ перед сном». |
- Психогімнастика «Заводні іграшки»; - Бесіда про небезпеку брудних рук; -Заняття «Здоров'я дітей – майбутнє країни»; - Сюжетно-рольова гра «Лікарня». |
|||||||||||||
|
Прогулянка |
- Психогімнастика «Неслухняні ведмедики»; - Дидактичні ігри «Де чий ніс», « Чий голосок»; - Розповідь вихователя «Помічники людини – очі, вуха, ніс»; - Розгляд води в калюжах, закріпити знання про небезпеку брудної води; |
- Бесіда про користь загартування, збереження здоров'я дітей; - Дидактична гра «Знайди предмет із заплющеними очима»; - Рухлива гра «Заборонений рух»; - Розповідь твору М.Коцюбинського «Десять робітників». |
- Бесіда про лікарські рослини; - Дидактичні ігри «Вершки та корінці», «З якого дерева плід»; - Бесіда за змістом твору І.Січовика «Хліб чи халва»; - Вивчення вірша Г.Бойка «Носовичок»; - Читання твору К.Чуковського «Мийдодир». |
|||||||||||||
|
ІІ половина дня |
- Сюжетно-рольова гра «Моя квартира», розширювати знання про необхідність дотримання чистоти в приміщенні; - Малювання «Носовичок для ляльки»; - Рухлива вправа «Якщо хочеш бути здоровим, роби так». |
- Дидактична гра «Щоб здоров'я добре мати, про здоров'я треба дбати»; - Моделювання ситуації про послідовність дій щодо дотримування розпорядку дня; - Сюжетно-рольова гра «Сім'я», закріпити набуті знання про ведення здорового способу життя. |
- Дидактична гра «У кого що болить», вчити надавати першу допомогу; - Драматизація казки «Лікар Айболить»; - Колективна робота зі створення книжки «Що робити, щоб не хворіти»; - Рухливі ігри «Ми веселі дошкільнята», «Хто далі стрибне». |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідуюча ДНЗ №39
______С.В.Матвійчук
Заходи
щодо проведення тижня енергозбереження 17-20 вересня 2019р.
Вікова група |
Перелік заходів |
Ранній вік та молодша група |
v Читання та розфарбовування книжок-розмальовок на тему збереження енергії; v перегляд мультфільмів; v виставка іграшок (виготовлених разом з батьками) з покидькового матеріалу; v заняття(молодша група)«Електроприлади – це корисно чи небезпечно для життя?»; v розглядання іграшок, що працюють завдяки батарейкам; v організація акції «Здай батарейку-врятуй їжачка» |
Середня та старша група |
v Тематичні заняття («Що трапиться, якщо не буде світла», «Земля – наш дім! Бережімо його!», «Вода-це подарунок природи», «У гості до Бережійка», «Чарівний шнур», Електрична країна», «Усе життя з води походить», «Бережи воду», «Скільки в лампочці свічок», «Де вода-там життя та інші); v читання та обговорення казок про бережливе ставлення до природних ресурсів; v бесіди про електрику й тепло з опорою на життєвий досвід; v бесіди за казками та оповіданнями про електрику й електричні прилади: «Його величність – Електрика», «Наші помічники», «Чарівна свічка»…; v спостереження за діями дорослих щодо використання електричних приладів і електрики в побуті, за діяльністю дорослих у заощадженні тепла у приміщеннях; серія спостережень: «Як ми використовуємо електричний струм у дитячому садку», «Скільки і яких лампочок у групі», «Як ми зберігаємо тепло у дитячому садку», «Як ми використовуємо воду у дитячому садку», «Кому потрібна вода»…; v пошукова діяльність «Де живе електрика»; v хвилинки спілкування «Обережно! Електроприлади»; v перегляд і обговорення казок, фільмів соціально-економічного змісту; v бесіди з дітьми з питань економного та дбайливого використання енергоресурсів; v організація акції «Здай батарейку-врятуй їжачка»; v розваги «Подорож крапельки», «Не дай крапельці впасти», «Подорож в країну електрики»…; v виставка родинних малюнків «Енергозбереження в нашій сім`ї»..; v тематичне малювання «Де живе тепло», «Перевір кран, закрути, воду в ньому бережи»; v вирішення проблемних ситуацій «Що станеться, якщо зникне електрика, вода, тепло; v творчі етюди «Я-лампочка», «Що вода розповість про себе»… v організація акції «Здай батарейку-врятуй їжачка» |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідуюча ДНЗ №39 ________С.В.Матвійчук
Орієнтовний план заходів до проведення Олімпійського тижня
9-13 вересня 2019р.
Заходи спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я дітей, популяризацію спорту, здорового способу життя та розвиток олімпійського руху в Україні.
|
Ранній вік |
Молодша група |
Середня група |
Старша група |
Понеділок |
Відкриття Олімпійського тижня |
|||
Перегляд мультфільмів на тему здорового способу життя, рухливі гри |
Перегляд мультфільмів на тему здорового способу життя, читання художніх творів, рухливі ігри |
Бесіди про користь фізкультури, спорту, перегляд мультфільмів на тему здорового способу життя, рухливі ігри |
Слухання аудіо казки «Спортивні змагання. Хрюнчик і хрянчик», рухливі ігри |
|
Вівторок |
День рухливих ігор (біг, стрибки) |
|||
«Зайченята», «Жабки», «Через струмок» |
«Кіт і миші», «Знайди свій колір», «Спіймай комара», «З купинки на купинку»… |
Загадування загадок на спортивну тематику, рухливі ігри «У ведмедя у бору», «Кольорові автомобілі», «Зайці і вовк», «Горобчики»… |
Ознайомлення дітей з приказками та прислів’ями пов’язаними зі здоровим способом життя та спортом, рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Каруселі», «Стрибуни, «Чижик у клітці»…. |
|
Середа |
розвага Малі олімпійські ігри |
|||
Четвер |
День м’яча |
|||
Розгляд м’яча (вчимо властивості м’яча: котиться, стрибає…), Гра «М’яч у колі» |
Рухливі ігри з м’ячем: «Прокоти м’яч у ворота», «Підкинь м’яч вище»…, Художньо-продуктивна діяльність заняття з малювання «Ілюстрація до вірша А.Барто «М’яч»» |
Рухливі ігри з м’ячем: «Лови, кидай, падати не давай», «Школа м’яча».., Художньо-продуктивна діяльність заняття з малювання «М’ячі для гномів»
|
Рухливі ігри з м’ячем: «Мисливці та зайці», «Підкинь і лови», «Не давай м’яч».., СХД нетрадиційні техніки малювання (олімпійський прапор, футбольний м’яч…) |
|
П’ятниця |
Рухливі ігри-забави (з повітряними кульками, мильними бульбашками….) |
Рухливі ігри-забави (з повітряними кульками, мильними бульбашками….) |
Малюнок на асфальті на спортивну тематику (м’ячі, прапорці, олімпійський прапор, велосипед…..) |
Випуск фотогазети «Юні спортсмени» |
Затверджую
Завідуюча ДНЗ №39
______Дзядзін О.Ю.
План заходів
щодо проведення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності
в дошкільному навчальному закладі №39
з 12 по 16 листопада 2018 року.
№ |
Назва заходів |
Термін |
Відповідальний |
1. |
1. Провести заняття на тему безпеки при експлуатації побутових газо- та електроприладів
|
12.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
2. |
Провести тематичні бесіди. «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Безпека у побуті: електроприлади» |
13.11.
15.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
3. |
Провести заняття на тему безпеки при зустрічі зі свійськими та дикими тваринами |
13.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
4. |
Провести заняття на тему безпеки під час подорожі до лісу |
14.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
5. |
Провести виставку дитячих малюнків: «Безпека очима дітей» |
15.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
7. |
Провести заняття на тему безпеки під час відпочинку на воді |
16.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
8. |
Перегляд мультфільмів «Уроки тітоньки сови» |
12-16.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
9. |
Поновити інформаційний стенд та батьківські куточки новою інформацією відповідно тижня безпеки життєдіяльності дітей |
12-16.11. |
Вихователь – методист Вихователі |
10. |
Бесіди та консультації з батьками «Острівець безпеки», «Сам вдома», «Як вберегти дитину від пожежі»; |
12-16.11. |
Вихователі |
Затверджую
Завідуюча ДНЗ №39
_____ Дзядзін О.Ю.
План заходів
щодо проведення тижня до дня Гідності та Свободи
в дошкільному навчальному закладі №39
з 20 по 24 листопада 2017 року.
№ |
Назва заходів |
Термін |
Відповідальний |
1. |
Провести предметові лекції: «З любов’ю до України»;
|
20.11
|
Виховтаелі
|
2. |
Оформлення тематичних патріотичних куточків |
20.11 |
Вихователі |
3. |
Провести бесіди з дітьми: «Україна гідна Свободи» |
22.11 |
Вихователі |
4. |
Перегляд документального фільму «Усе палає»
|
23.11 |
Група № 4, Група № 2 |
5. |
Перегляд патріотичних мультфільмів про Україну |
23.11 |
Групи 1, 3 |
6. |
Оформлення тематичних виставок «Вони пройшли крізь вогонь і зброю», «Україна – єдина держава» |
24.11 |
Групи № 2, 4
Групи № 1, 3 |
7. |
Провести предметові лекції: «За мир в Україні, за гідність кожної людини» |
24.11 |
Вихователі |
8. |
Бесіда з батьками: «Україна гідна Свободи»
|
20-24.11 |
Вихователі |
9. |
Висвітлення інформації про проведені заходи до Дня Гідності та Свободи на сайтах закладів загальної середньої освіти |
24.11. |
Вихователь - методист |
Затверджую
Завідуюча ДНЗ №39
_____ Дзядзін О.Ю.
План заходів
щодо проведення тижня безпеки дорожнього руху
в дошкільному навчальному закладі №39
з 13 по 17 листопада 2017 року.
№ |
Назва заходів |
Термін |
Відповідальний |
1. |
Провести тематичні заняття у всіх вікових групах:
«Увага всім – діти на дорозі» |
13.11. |
Штокалюк С.І Степко А.І. |
«Увага! Дорога»
|
13.11. |
Шатаєва Н.М.
|
|
«Дорожні знаки знаємо і правила вивчаємо»
|
13.11. |
Волошина В.І. Доробалюк К.І.
|
|
«Що ти знаєш про дорожній рух?» |
13.11. |
Майстер Ю.В. Доробалюк К.І. |
|
2. |
Сюжетно – рольова гра «Водій автобуса» |
13.11. |
Групи № 1, 3 |
Сюжетно – рольова гра «Переведи малюка через дорогу» |
13.11. |
Групи № 2, 4 |
|
3. |
Заняття – бесіда з розвитку мовлення: «Наш друг Світлофор» |
14.11. |
Вихователі |
4. |
Бесіда з батьками: ««Дисципліна дорослих на вулиці – запорука безпеки дитини» |
13-17.11 |
Вихователі |
5. |
Перегляд мультфільму Уроки тітоньки Сови. «Правила дорожнього руху»
|
15.11. |
Вихователі |
6. |
Провести навчання з евакуації дітей під час пожежі |
16.11 |
Завідуюча Методист Вихователі |
7. |
Провести конкурс малюнків «Безпека очима дітей» |
17.11. |
Методист Вихователі |
Затверджую
Завідуюча ДНЗ № 39
Дзядзін О.Ю.
План заходів
щодо проведення тижня Сталої Енергії
в дошкільному навчальному закладі №39 «Котигорошко»
в період з 17.10.17 по 20.10.17
№ з/п |
Заходи |
Дата проведення |
Відповідальний |
1. |
Показ мультиплікаційних фільмів на еко-теми |
17.10.2017р. |
Вихователі |
2. |
Проведення занять з енергоефективності та енергозбереження у всіх вікових групах: «Бережи світло!» гр..№ 1 «Енергозбереження в житті людини» гр.№2«Електроприлади – наші помічники» гр..№ 3
«Подорож до країни світла» гр..№4 |
18.10.2017р. |
Вихователі |
3. |
Бесіда з дітьми на тему: «Зростаймо бережливими та дбайливими» |
19.10.17 р. |
Вихователі |
4. |
Виставка дитячих робіт на тему «Бережи світло» |
20.10.2017 р. |
Вихователі |