УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ

 

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №39

НАКАЗ

02.01.2020                                               Хмельницький                                   №  4 од

Про призначення відповідальних за

організацію роботи з охорони

праці, безпеки життєдіяльності у 2020  р.

 

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України № 563 від 1 серпня 2001
року, «Положення про організацію охорони праці учасників навчально - виховного
процесу в установах і закладах освіти», з метою забезпечення дотримання норм техніки
безпеки

НАКАЗУЮ:

1.     Вважати завідуючу ДНЗ № 39 Матвійчук С.В. відповідальною за організацію роботи з охорони праці та проведення вступного інструктажу 2020 н. р.

2.      Комісії з охорони праці:

2.2. Організувати слухання на засіданнях ради ДНЗ звітів керівників структурних
підрозділів щодо створення здорових і безпечних умов праці та проведення навчально -
виховного процесу, здійснення заходів, з охорони праці.

2.3.Проводити розслідування нещасних випадків , що сталися в ході навчально -
виховного процесу, згідно з Положенням та своєчасно інформувати Департамент освіти та науки.

2.4.Організувати проведення вступного інструктажу та його оформлення згідно з
наказом Міністерства освіти і науки України №563 від 1 серпня 2001 року.

2.4.Організувати розробку інструкцій щодо виконання небезпечних робіт, а також
перегляд цих документів раз на три( п’ять) роки.

2.5.3дійснювати контроль за забезпеченням відповідних категорій працівників ДНЗ
спецодягом та іншими засобами індивідуального захисту.

2.6.3абезпечувати проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів.

2.7.Здійснювати постійний зв’язок із державними органами з метою запобігання
травматизму дошкільнят.

3. Вихователю - методисту Філіпчук С.А.

3.1.   Організувати виконання організаційно - технічних заходів із створення здорових і
безпечних умов проведення навчальних занять в групових кімнатах, музичному та
спортивному залах.

3.2.    Контролювати наявність, збереження і використання навчального обладнання під
час навчально - виховного процесу відповідно до Типових переліків і норм, установлених
чинним законодавством.

3.3.    Організувати навчання педагогічних працівників з питань безпеки життєдіяльності дітей.

3.4.    Контролювати діяльність керівників гуртків з метою створення безпечних і
нешкідливих умов навчання і виховання дітей , запобігання травматизму та нещасним
випадкам, надавати їм практичну допомогу.

4.Заступнику завідуючої по господарству:

4.1  Забезпечити експлуатацію будівель, споруд і території відповідно до вимог, правил і норм з охорони праці та догляд за ними. Складати акти про перевірку кріплення споруд.

4.2     Забезпечити дотримання норм безпеки під час експлуатації виробничого,
енергетичного, вентиляційного обладнання, машин, механізмів , котлів.

4.3    Забезпечити правильність складування і збереження матеріальних цінностей,
належний санітарно - гігієнічний стан побутових і допоміжних приміщень.

4.4    3абезпечити дотримання норм протипожежної безпеки в будівлях і спорудах,
стежити за наявністю та справністю засобів пожежогасіння.

4.5    0рганізувати проведення замірів опору ізоляції електроустановок та
електропроводки, заземлюючих пристроїв у приміщеннях ДНЗ.

4.6. Розробити і один раз на три (п’ять) років переглядати інструкції з охорони праці під час виконання конкретних робіт, брати участь у розробці колективної угоди з охорони праці.

5. Вихователям груп, спеціалістам, керівникам гуртків:

5.1.          Забезпечити належний стан робочих місць, обладнання, приладів,
інструментів,спортивного спорядження тощо.

5.2.    Проводити з дітьми роботу на заняттях з ОБЖД

6. Призначити відповідальних осіб за стан охорони праці у структурних підрозділах -
фізкультурному, музичному залах - Вроду Л.А., Підкову А.П.,
харчоблоці - Дуневич Н,А., Сірук Л.М.,

Пральні- Дзядзін Н.Г.,

кабінетах –  Пилипчук О.М., Філіпчук С.А.,

гупових кімнатах, ігрових майданчиках – Волошину В.І., Шатаєву Н.М., Доробалюк К.І., Майстер Ю.В., Мендрик І.В.

 

 

Завідуюча ДНЗ №39                                                                 Матвійчук С.В.

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ

 

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №39

НАКАЗ

12.03.2020                                               Хмельницький                                   №  16 од

 

          Про визначення відповідальної особи

          Хмельницького ДНЗ №39 « Котигорошко»

          з протидії поширенню коронавірусу

 

          З метою запобігання занесенню та поширенню на території міста Хмельницького гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, керуючись рішенням оперативної наради виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 06.03.2020 р. № 02-21-378, наказу № 50 від 10.03.2020 року  Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради « Про визначення відповідальної особи  Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради з протидії поширенню коронавірусу»,

 

 

        НАКАЗУЮ :

   

1.   Призначити відповідальною особою Хмельницького ДНЗ №39 « Котигорошко» з протидії поширенню коронавірусу старшу медичну сестру  Пилипчук Олесю Миколаївну.

 

2.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

      

     В. о. завідуючої ДНЗ №39        __________                    Світлана  Філіпчук

 

 

 

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №39

НАКАЗ

18.03.2020                                               Хмельницький                                   №  17 од

 

Про запровадження дистанційної роботи

у  ДНЗ №39 « Котигорошко»
на період карантину

З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19,

НАКАЗУЮ:

1.               Запровадити з 19.03.2020 по 03.04.2020 дистанційну роботу на дому працівникам закладу, розробивши індивідуальні графіки роботи (додаток 1)

2.                     Скласти графіки чергування працівників ДНЗ №39  (додаток 2)

3.                     Вихователю – методисту  Філіпчук С.А. :

-                 Вести дистанційно роботу з педагогічним персоналом на час карантину;

-                 Вести облік виконаної роботи;

-                 Підготувати звіт про проведену роботу з фіксацією матеріалів.

4.                     Завгоспу  ДНЗ №39 Підкапці Л.В.:

-                 Скласти графіки чергування працівників ;

-                 Щоденно контролювати подання показників води, тепла, електроенергії;

-                 Провести роз’яснювальну роботу із черговим персоналом щодо основних  робіт на території закладу;

-                 Вести контроль виконаних робіт на час перебування працівників у закладі.

5.                     Практичному психологу ДНЗ №39 Вільчинській С.Б.;

-                 Поповнювати сайт ДНЗ різноманітними інформаційними матеріалами для батьків та працівників.

6.                     Старшій медичній сестрі Пилипчук О.М.:

-                        Контролювати карантинні заходи у ДНЗ №39.

7.                     Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Завідуюча ДНЗ №39 _____________________________С.В.Матвійчук

З наказом ознайомлені _________________________С.А. Філіпчук

                                           __________________________С,Б.Вільчинська

                                                              __________________________О.М.Пилипчук

 

                                                          ____________________________Л.В. Підкапка

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №39

НАКАЗ

29.05..2020                                               Хмельницький                                   №  19 од

 

 

Про відновлення роботи ЗДО №39

« Котигорошко»

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», розпорядження Головного державного санітарного лікаря України від 18.05.2020 №32, розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 22.05.2020 №272 «Про запобігання на території харківської області коронавірусу COVID-19», рішення регіональної КТЕБ та НС від 22.05.2020, протокол №13, рішення комісії ТЕБ і НС виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 22.05.2020, протокол №10, відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 22.05.2020 №1/9-269 «Щодо відновлення діяльності закладів дошкільної освіти», з метою забезпечення дотримання закладами дошкільної освіти міста протиепідемічних заходів відповідно до вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.03.2016 №234, наказу відділу освіти Хмельницької  міської ради від 29.05.2020№69 «Про відновлення роботи закладів дошкільної освіти м.Хмельницького»,

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити План поетапного відновлення роботи ЗДО №39 з урахуванням потреб батьків (додаток).

2. Провести огляд готовності вікових груп та всіх приміщень закладу щодо готовності до прийому дітей і роботи під час карантину.

                                                                                                                      30.05.2020,

                                                                                 

3. Забезпечити своєчасне надання для розгляду до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій  області документи, які підлягають погодженню

                                                                                                                До  30.05.2020 р.

                                                                  

4. Розробити пам’ятку для батьків вихованців, діти яких будуть відвідувати ЗДО в умовах адаптивного карантину

                                                                                                                 До 30.05.2020

6.Забезпечити ведення журналів щоденного температурного скринінгу працівників та вихованців.

                                                                              Пилипчук О.М., сестра медична старша

7. Забезпечити своєчасне надання до відділу освіти замовлень на продукти харчування.

                                                                                   Підкапка Л.В.., комірник

                                                                                    Пилипчук О.М.., сестра медична

8. Не допускати до роботи працівників без проведеного медичного огляду.

                                                                            Пилипчук О.М.., сестра медична старша

9. Забезпечити щоденне інформування відділу освіти про стан відвідування закладу вихованцями та стан захворюваності вихованців та працівників.

                                                                                                                        Щоденно

                                                                                    Пилипчук О.М., сестра медична

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Завідуюча ДНЗ №39                                                         С.В.Матвійчук

 

 

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ

 

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №39

НАКАЗ

03.08.2020                                      Хмельницький                                   №  20 – од

 

Про підготовку до нового

навчального року

 

 

 

На виконання вимог статті 13 та 17 Закону України «Про охорону праці», пункту 1 розділу ІV Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.01.2018 за № 100/31552, наказу Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради від 03.08. 2020 року №106  з метою організації роботи із підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону

 

НАКАЗУЮ:                                                                                                                              

 

1.Затвердити:

 

- план заходів щодо підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону, що додається;

 

- план організаційних та ремонтних робіт, що передбачає виконання основних робіт до початку експлуатації приміщень закладу освіти в новому навчальному році, що додається.

 

2. Затвердити склад робочої комісії з перевірки виконання організаційних та ремонтних робіт, що додається.

 

Голові робочої комісії організувати роботу комісії з перевірки виконання організаційних та   - ремонтних робіт у закладі освіти та                                                                              

- доповісти про результати перевірки.                      

до 14 серпня 2020

Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Завідуюча ДНЗ  _____________________________С.В.Матвійчук 

 

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ

 

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №39

НАКАЗ

03.08.2020                                               Хмельницький                                   №  21 од

 

 

Про затвердження режиму роботи

закладу дошкільної освіти у новому

  навчальному році 2020/2021 н. р

 

 

 

Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001р. № 2628-ІІІ (зі змінами), Законом України «Про освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. № 305, з метою задовольнити освітні та соціальні потреби громадян у здобутті дошкільної освіти, а також виконати завдання дошкільної освіти

 

НАКАЗУЮ:

1.     Розпочати в ДНЗ №39 «Котигорошко»  2020 - 2021 навчальний рік 1 вересня і закінчити 31 травня наступного року.

2.     Установити для ДНЗ №39 «Котигорошко»   п’ятиденний робочий тиждень. Вихідні дні: субота, неділя, святкові.

3.     Визначити щоденний графік роботи ДНЗ:  початок о 07.00 годин, закінчення роботи закладу –– о 19.00 годин.

4.     Організувати функціонування групи з графіком роботи по 12 годин (№ 1,2,4) та групи з графіком роботи по 10,5 годин (№3)

5.     Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 Завідуюча ДНЗ №39 «Котигорошко»                                          С.В.Матвійчук

 

УКРАЇНА

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА НАУКИ

Хмельницький дошкільний навчальний заклад №39

НАКАЗ

                                                                         Хмельницький                                  

 

23.09.2020                                                                                                                 45 -од

 

Про протиепідемічні заходи у ДНЗ №39 на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

 

 

 

 

            Відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постанова Головного санітарного лікаря України №55 від 22.09.2020р. "Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19, з метою здійснення діяльності закладу з урахуванням вимог санітарного законодавства та забезпечення належних протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19),

 

НАКАЗУЮ:

1.     Призначити сестру  медичну  старшу Пилипчук О.М. відповідальною за забезпечення:

1.1.  щоденного контролю за виконанням заходів;

1.2.  проведення роз’яснювальної роботи з персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної  хвороби (COVID-19) серед персоналу або вихованців;

1.3.  розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед вихованців та працівників закладу;

1.4.  недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;

1.5.  проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

1.6.  проведення термометрії безконтактним термометром працівникам та дітям та ведення журналу обліку

1.7.  проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог

1.8.  розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю

1.9.  розробку адаптивного графік прогулянок, ранкового прийому в здо, пересування маршовими сходами, використання музично-спортивної зали, харчування, отримання їжі на харчоблоці.

1.10.                Контролю за вологим прибиранням з використанням миючих та дезінфекційних засобів;

1.11.                Контролю за провітрюванням приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня за відсутності дітей;

2.     Призначити заступника завідувача господарства Підкапку Л.В. відповідальною за забезпечення

2.1.  організації централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією

2.2.  необхідних умов для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо);

2.3.  встановлення контейнерів в приміщеннях закладу дошкільної освіти у місцях недоступних для дітей;

2.4.  заміну поліетиленових пакетів з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), після заповнення, щільно зав’язувати та наносити маркування («використані засоби індивідуального захисту»);

2.5.  організації дезінфекції контейнерів.

2.6.  організації місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів

3.     Вихователю-методисту Філіпчук С.А. контролювати виконання методичних рекомендацій організації освітнього процесу в умовах адаптивного карантину

4.     Педагогам закладу дошкільної освіти

4.1.  проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;

4.2.  надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі;

4.3.  переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання;

4.4.  обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;

4.5.  обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;

4.6.  забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

4.7.  Забезпечити миття іграшок відповідно до Санітарного регламенту.

5.     Помічникам вихователів, прибиральникам службових приміщень забезпечити:

5.1.  наскрізне або кутове провітрювання приміщень за відсутності дітей, Забороняється провітрювання через туалетні кімнати. Тривалість провітрювання залежить від температури зовнішнього повітря, напрямку вітру та ефективності роботи опалювальної системи. Наскрізне провітрювання проводити кожні 1,5-2 години з тривалістю не менше 15 хвилин. У спальнях наскрізне провітрювання здійснюється до та після сну дітей. У холодну пору року провітрювання повинно бути закінчене не пізніше ніж за 30 хвилин до приходу дітей із занять або з прогулянки і за 30 хвилин до сну. Під час сну може бути забезпечено доступ свіжого повітря з одного боку приміщення, але за 30 хвилин до підйому дітей його припиняють. У теплу пору року в приміщеннях із постійним перебуванням дітей забезпечується широкий доступ свіжого повітря, а саме через однобічну аерацію приміщень у присутності дітей. Денний сон має бути при відкритих вікнах, фрамугах, кватирках за відсутності протягів.

5.2.  Щотижня під час генерального прибирання спальні при відкритих вікнах безпосередньо на ліжках провітрювати матраци, подушки, ковдри, а також один раз на місяць виносити їх на свіже повітря. Не дозволяється струшувати ковдри, постільну білизну в приміщеннях.

5.3.  Прибирання приміщень необхідно здійснювати при відчинених фрамугах, вікнах у спеціальному одязі за графіком.

5.4.  В умовах адаптивного карантину, з метою попередження поширення інфекційних хвороб виконувати профілактичні заходи, у тому числі: миття підлоги, стін, обладнання, меблів із застосуванням дозволених до використання мийних та дезінфекційних засобів. Воду після прибирання зливати в унітаз з наступною дезінфекцією останнього.

5.5.  Проводити дезінфекцію приміщень бактерицидними лампами за відсутності людей відповідно до інструкції за графіком.

5.6.  Вести індивідуальний чек-лист прибирання, провітрювання, проведення дезінфекції.

6.     Проводити приймання з термометрією та/або передачу дітей за несприятливих погодних умов в 2 основних входах в ДНЗ. Залучити до ранкової термометрії дітей безконтактними термометрами на входах працівників з графіком роботи з 7.00 не зайнятих на групах. Відповідальність за організацію ранкового скринінгу покласти на сестер медичних старших.

7.     На період карантину заборонити:

7.1.  використання багаторазових (тканинних) рушників;

7.2.  використання м’яких (м’яконабивних) іграшок;

7.3.  використання килимів з довгим ворсом;

7.4.  перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень;

7.5.  проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).

8.     Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

                         

 

         Завідуюча ДНЗ ____________________С.В.Матвійчук